kijken of het werkt - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Dick en Lenie Vreeken - WaarBenJij.nu kijken of het werkt - Reisverslag uit Uithoorn, Nederland van Dick en Lenie Vreeken - WaarBenJij.nu

kijken of het werkt

Blijf op de hoogte en volg Dick en Lenie

02 December 2014 | Nederland, Uithoorn

Hierbij probeer ik deze side of het werkt...

  • 02 December 2014 - 19:09

    Ton En Ank Van Rijn:

    het werkt

  • 07 December 2014 - 16:24

    Joke Van Mastwijk:


    Hoi Lenie en Dick,
    Henk en ik wensen jullie een mooie reis toe en dat de reis zonder problemen verloopt.
    Met dit weer, regen,.
    ben ik wel jaloers dat jullie naar de zon toe gaan
    Ik kwam een grote foto tegen van Gambia en die heb ik in een lijst gedaan.
    Een foto met Afrikaanse vrouwen met kinderen.
    een prachtige foto en die hangt nu in mijn halletje ipv in een doos.
    groetjes Henk en Joke

  • 21 December 2014 - 11:16

    Astrid Van Den Boogaard:

    hoi tante lenie en oom dick ,

    fijne vakantie in afrika en fijne feestdagen en een mooi 2015

    astrid van den boogaard

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Uithoorn

Dick en Lenie

Actief sinds 01 Dec. 2014
Verslag gelezen: 2170
Totaal aantal bezoekers 4166

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 14 Februari 2015

Afrika

Landen bezocht: